بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


کام فرهاد و هواداران استقلال با یک شوت استثنایی، تلخ شد!

http://axgig.com/images/25280550709948324571.jpg

در روزی که استقلال نه مربی داشت نه بازیکن با بدشانسی محض از روی یک شوت استثنایی دروازه اش را باز شده دید و 3 امتیاز شیرین را که تا دقیقه 88 با گل زیبای مجیدی در چنگ داشت با تساوی و یک امتیاز عوض کرد.
گلی که وریا غفوری از فاصله 40 متری به ثمر رساند را باید از اتفاقات فوتبال و زیبایی های آن بدانیم که با توجه به گفته خود غفوری هر چند سال یکبار بازیکن در سطح غفوری می تواند چنین گلهای را به ثمر برساند.
مع الوصف؛استقلالی ها در حالی که با کلی بازیکن مصدوم و بدون مربی و سرمربی خود به مصاف تیم نفت تهران رفته بود،کاملا مشخص بود که بازیکنان درون زمین هم اصلا سرحال و در آمادگی کامل به سر نمی برند!
یکی از عوارض داشتن ملی پوشان زیاد همین است که 5 ملی پوش فوتبال زده و خسته استقلال که با دو جلسه تمرین که احتمالا یکی از آنها با ریکاوری همراه بوده در مقابل تیم جوان و چغر نفت که فوتبال رو فیزیکی بازی میکرد،نتواند در 20 دقیقه انتهای بازی انرژی کافی برای جنگیدن با بازیکنان حریف را داشته باشند.از طرفی بازیکنانی که از استراحت و تمرین بیشتری برخوردار بودند در این بازی یا بخاطر زمین نامناسب نتوانستند نمایش دلچسبی داشته باشند و یا مثل اکبرپور با بدشانسی دچار مصدومیت میشوند و بالاجبار جای خود را به بازیکن دیگری دادند!
خلاصه اینکه شاگردان قلعه نویی می توانستند آن گل زیبا را هم دریافت نکنن و با سه امتیاز از زمین مسابقه بیرون بیاییند،اما ایرادات فنی تیم که بیشتر متمرکز به میانه میدان بخصوص در امر بازی سازی بود بر سرجایش باقی مانده و خستگی ملی پوشان که نتیجه برنامه ریزی فشرده بازیهای استقلال می باشد و این بازیکنان می بایست ریکاوری خوبی داشته باشند،هنوز که هنوزه برقرار است و امیر قلعه نویی کار سختی در چند هفته آینده و کلا لیگ فشرده و mp3 امسال خواهد داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 7 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,هفته سیزدهم,استقلال,نفت تهران,بخت و اقبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com